«Οι φύλακες προδίδουν και η Ελληνορθόδοξη παιδεία ναρκοθετείται»
Άρχων (6693 Άρθρα)
Κοινοποιήστε

«Οι φύλακες προδίδουν και η Ελληνορθόδοξη παιδεία ναρκοθετείται»

Της Μαρίας Μαντουβάλου, Καθηγήτριας Φιλοσοφικής του Ε.Κ.Π.Α.

Αυτοί που φυλάνε Θερμοπύλες, κατά τον ποιητή, και που προβλέπουν τη βέβαιη εμφάνιση του Εφιάλτη είναι άξιοι τιμής. Αντίθετα, οι φύλακες που προδίδουν, εγκαταλείποντας αφύλακτο το πόστο τους, και που επικαλούνται ως δικαιολογία ότι, ενώ οι εχθροί έχτιζαν μεγάλα και υψηλά τείχη, αυτοί δεν ακούσανε ποτέ «κρότον κτιστών ή ήχον», ψεύδονται ασύστολα. Είναι κοινοί επίορκοι και λιποτάκτες των επιβεβλημένων σ’ αυτούς καθηκόντων, ως φρουρών της παρακαταθήκης και των θεσμών του Ελληνορθόδοξου Έθνους. Στους επίορκους αυτούς των καθηκόντων τους, ανήκουν οι πολιτικές και πνευματικές ηγεσίες οι οποίες κωφεύουν, αντί φρυκτωρούν, αφήνοντας το ένα κάστρο μετά το άλλο, να πέφτουν από μέσα και όλα αυτά χωρίς καμμία δικαιολογία γι αυτούς, αφού οι πένθιμες καμπάνες για την Ελλάδα χτυπούσανε από χρόνια, τουλάχιστον τα τελευταία τριάντα, και ο πόλεμος που ετοιμαζόταν σε βάρος της δεν ήταν αόρατος, αλλά εκκωφαντικά ηχηρός και μόνονοι επίορκοι δεν ακούγανε τα φοβερά προμηνύματα και αφήσανε έτσι τα περιπλανώμενα πρόβατα να τα κατασπαράξει ο Εφιάλτης λύκος, και σήμερα, όπως έγινε και τότε, στο σχεδόν ζωντανό ακόμη παρελθόν, πριν 70 ακριβώς χρόνια, όταν όλη η Ελλάδα μαυροφορέθηκε και όταν τα δοκάρια της εκκλησίας δεν ήταν κόκκινα από χρώμα, αλλά από κάτι πιο ζεστό και ζωντανό, όπως γράφει ο μοναχός της Ιεράς Μονής Δοχειαρίου, στο βιβλίο του «Μορφές που γνώρισα να ασκούνται στο σκάμμα της Εκκλησίας».

Και τότε όπως και τώραη πολιτική και, κυρίως, η πνευματική ηγεσία ήταν και είναι «Πιόνια στη Σκακιέρα», μιας διεθνούς σκακιστικής παρτίδας. Και τότε και σήμερα η διεθνής μηχανορραφία ενθρόνιζε και ενθρονίζει τις «εθνικές» λεγόμενες κυβερνήσεις, ώστε να προχωρήσει  τα δικά της μυστικά σχέδια και τις φιλοδοξίες της. Και οι εγχώριοι,επίορκοι εντολοδόχοι προσδοκούν την ανταμοιβή της δουλικής υπακοής τους, βαυκαλιζόμενοι ότι κυβερνάνε, ενώσυναγελάζονται με διεθνείς γκάγκστερ, προπαγανδιστές της ευημερίας με τα δάνεια, και τελικά, υποθηκεύοντας  οι λαοί, με τις ευλογίες των πολιτικών και πνευματικών ηγετών, ακόμη και το μέλλον των παιδιών τους.

Και όλα γίνονται σύμφωνα με το νόμο και τις εντολές των διαφωτισμένων – Ιλλουμινάτων χρηματιστών. Η διεθνής δικτατορία που έχει βάλει σε εφαρμογή, με καλπάζοντες ρυθμούς, το σχέδιο της Παγκόσμιας Κυβέρνησης, αφαιρεί έντεχνα από τα μυαλά των ανθρώπων κάθε γνώση Θεού,θρησκευτικών και εθνικών, παραδοσιακών και καθαγιασμένων, αξιών και υποκαθιστά αυτή τη γνώση με τη δική της «Νέα Τάξη».

Στην πραγματικότητα ο λόγος για όλα αυτά είναι ότι θέλουν να έχουν τον έλεγχο του υλικού και κυρίως του πολιτιστικού πλούτου των Εθνών. Την Ελλάδα την έχουν ήδη μεταβάλει σε προτεκτοράτο τους, με τη σύμπραξη αυτών που βρίσκονται στην εξουσία και που ουσιαστικά τα πράγματα κατευθύνονταιαπό κάποιο «αόρατο χέρι».Κάτι ήξερε ο Άγγλος Πρωθυπουργός Βενιαμίν Ντισραέλι (1804-1881), θερμός υποστηρικτής της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, που δήλωνε ότι «Οι εκλεγμένες κυβερνήσεις δεν κυβερνούν». Και σωστά, αφού οι ξένοι πράκτορες  διεισδύουν στιςεθνικές κυβερνήσειςκαι στις δημόσιες υπηρεσίες, Πανεπιστήμια, Ακαδημίες, σχολεία, με σκοπό να υποσκάψουντα θεμέλιά τους,μαζί με τους πρόθυμους πολλές φορές πολιτικούς και πνευματικούς ηγέτες.

Μετά από όλα αυτά είναι ευεξήγητα όσα έκτροπα συμβαίνουν  στην Ελληνική Πολιτεία με την επιχειρούμενη ξαφνική εθνολογική μετάλλαξη του πληθυσμού της  και ιδιαιτέρως με όσα συμβαίνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα, όπου επιχειρούνται πρωτόγνωρες ανατρεπτικές πράξεις που διαδέχονται  η μία την άλλη. Καλυμμένα νομοσχέδια με δήθεν ανθρωπιστική χροιά είναι στην πραγματικότητα εκφυλιστικά, κυρίως της νέας γενιάς, εθνοκτόνα και φιμώνουν κάθε ελεύθερη φωνή.Επιτίθενται στη θρησκεία, έχουν ξεκινήσει εκστρατεία για την καταστροφή της οικογενειακής και της εκκλησιαστικής επιρροής.

Σχεδιάζουν νέο Σύνταγμα, έτοιμο ήδη από τους συνωμότες διαφωτιστές, ντόπιους και ξένους και τους συνδέσμους αθεϊστών και ομοφυλόφιλων με την αγαστή σύμπραξη και με πακτωλό χρημάτων από την Ευρωπαϊκή Ένωση, την ίδια που χρηματοδότησε και τον Ντιροζέλ για να μας σβήσει μια και καλή από τον παγκόσμιο χάρτη, όπως και το έκανε.

Πλήθος τα επιχορηγούμενα από άφθονες πηγές αντεθνικά και αντεκκλησιαστικά περιοδικά,  με αποδέκτες των δαψιλών χορηγιών διαφωτιστές πανεπιστημιακούς, οπαδούς της γκιλοτίνας. Οι μεταρρυθμίσεις στην παιδεία με τη χρήση απαράδεκτων εγκυκλίων αποκαλύπτουν  τις μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν για να διαφθείρουν τα ήθη τόσο των νέων όσο και του έθνους. Τα τελευταία χρόνια εργάζονται οι εκάστοτε εντολοδόχοι του Υπουργείου Παιδείας μυστικά για να κάνουν αντικοινωνικούς και ανήθικους, γεμάτους μίσος και απέχθεια για το έθνος, όλουςτους Έλληνες και κυρίως τα ελληνόπουλα, που τα διαφθείρουν, προτρέποντάς τα στην ακολασία και την αισχρότητα, από το νηπιαγωγείο, και μάλιστα με τη συνδρομή του Δούρειου Ίππου των ΜΚΟ, που διδάσκουν καλυμμένα την ανυπακοή στο σπίτι, την ανταρσία και την περιφρόνηση των γονέων ως παλαιολιθικών. Χλευάστηκε η γονική εξουσία στο όνομα δήθεν προοδευτικών ιδεών, καταστρέφοντας με νόμους την ιερότητα και ενότητα της οικογένειας, που είναι το θεμέλιο στο οποίο στηρίζεται ο πολιτισμός. Χρηματοδοτούνται αντιχριστιανικά έργα τέχνης και πρόστυχα και ασεβή διδακτικά  βιβλία. Τα σεξουαλικά αφηγήματα, παρεχόμενα μέσω των βιβλίων, σκοπεύουν  να ξυπνήσουν τις σαδιστικές τάσεις των παιδιών και να εξαφανίσουν την ηθική πανοπλία τους. Η εισαγόμενη  σήμερα πορνογραφία στα σχολεία αναιρεί τον χριστιανικό ηθικό κώδικα και συμπορεύεται με τα τσιτάτα των Μαρξιστών και των σημερινών διαδόχων τους, όπου ένα από αυτά λέει «Μέρος της εκπαίδευσης της νεολαίας πρέπει να συμπεριλαμβάνει τη ληστεία μιας τράπεζας, την ανατίναξη ενός αστυνομικού σταθμού»κ.λ.π., ενώ μια άλλη ρήση, του σοβιετικού Λένιν, αποκαλυπτική για ό,τι συμβαίνει σήμερα, έλεγε ότι «Λαοί με ισχυρή παράδοση, όπως οι Έλληνες και οι Εβραίοι για να δεχθούν τον κομμουνισμό, πρέπει προηγουμένως να αποκοπούν από τις πνευματικές ρίζες τους και να μισήσουν την εθνική τους παράδοση»(Έλληνες και Εβραίοι, κείμενο στα γαλλικά, Παρίσι, 1934). Οι Έλληνες ηγέτες, πολιτικοί και Ακαδημαϊκοί διδάσκαλοι, φαίνεται ότι ακολούθησαν τις μαρξιστικές προτροπές, όπως και τις άλλες ανάλογες του Κίσσιγκερ, οι Εβραίοι όμως όχι.

Μάλιστα οι σημερινοί απόγονοι των τότε Μαρξιστών, πρωταγωνιστών του  εγκληματικού πολέμου του ελληνικού εμφυλίου, απελευθερώνουν τα αντικοινωνικά στοιχεία που βρίσκονται υπό κράτηση και τα αφήνουν να δρουν ανεξέλεγκτα, αν δεν τα χρησιμοποιούν κιόλας. Οι πολιτικές  μηχανορραφίες τους του Μακιαβελικού ρητούτου διαίρει και βασίλευεεπανέρχονται και πάλι σήμερα και επιτυγχάνονται με εκπαιδευτικές μεθοδεύσεις της παρωχημένης ιδεολογίας τους και με οικονομικές προσαρμογές του τύπου των έντοκων δανείων και του αστρονομικού εθνικού χρέους με στόχο την εξαθλίωση του έθνους. Αναρωτήθηκαν, ανήμερα της 25ης Μαρτίου, οι εγκάθετοι του Υπουργείου Παιδείας και της κρατικής ή μάλλον κομματικής τηλεόρασης για το ποιος φοβάται την ιστορία; Η δική μας απάντηση είναι ότι αυτοί οι ίδιοι φοβούνται την ιστορία, γιατί διαπράττουν  εγκλήματα σε βάρος της Παιδείας και της Ελληνικής Οικογένειας και θέλουν να τα εξαλείψουν με τη λήθη και με την καταρράκωση όλων των διαχρονικών ιδανικών του Ελληνορθόδοξου Έθνους.

Πλαστογραφούν την πραγματική Ιστορία και προβάλλουν επιλεκτικά ό,τι εξυπηρετεί τα ιδεολογήματά τους. Χλευάζουν τα ιερά πρόσωπα των αγώνων και την διαχρονική συνέχεια του Ελληνισμού. Απαλείφουν τα ελληνικά ολοκαυτώματα από τα σχολικά βιβλία. Επενδύουν στον ταξικό διχασμό και τον Εμφύλιο, όπως τους υπαγορεύουν οι διάφοροι διεθνείς τραπεζίτες, τους προγόνους των οποίων αντιμετώπισε ένα ακραιφνής πατριώτης του 18ου αιώνα, εισαγγελέας, δικαστής και πρόεδρος των Η.Π.Α.,οΆντριου Τζάκσον, ιδρυτής του Δημοκρατικού κόμματος, ο γνωστός και ως «ο άνθρωπος του λαού», ο οποίος ήταν ο πρώτος πρόεδρος που τα έβαλε με τους  διεθνείς τραπεζίτες της χώρας του  και τον τότε  ΝάθανΡότσιλντ, δηλώνοντάς τους: «Είσαστε ένα άντρο κλεφτών – οχιές. Έχω την πρόθεση να σας κατατροπώσω και μα τον Ύψιστο Θεό θα το κάνω» και ακολούθησε αμέσως η απόπειρα δολοφονίας του και ο εμφύλιος, όπως τον είχαν σχεδιάσει οι οχιές.

Η σημερινή ιδεολογική ηγεμονία καθιέρωσε, εκτός από τις «θεματικές εβδομάδες» για τις έμφυλες ταυτότητες,  και ημέρα, κατά της ομοφοβίαςτην 17ηΜαΐου,και μας έκανε κήρυγμα κάποια εμπαθής και κομματικής ιδεολογίας αντιπρόεδρος της Βουλής, λέγοντας ότι είναι ρατσισμός η ομοφοβίακαι με την ευκαιρία μας δίδαξε, με τόνο προστακτικό,ότι πρέπει να σταματήσουν όλοι οι εθνικοί ρατσισμοί και οι διακρίσεις.

Ποιος τους ανέθεσε το έργο αυτό της  προσαρμογής, σε συγκεκριμένα προεπιλεγμένα δικά τους πλαίσια,τόσο της ζωής όσο και του εκπαιδευτικού συστήματος και για ποιο σκοπό; Ίσως τους το ανέθεσαν οι δανειστές, τοκογλύφοι που χρεωκόπησαν πρώτα την Ελλάδα και θέλουν στη συνέχεια να ολοκληρώσουν  το έργο τους,τής συρρίκνωσης δηλαδή του Ελληνισμού με την εξαφάνιση της παραδοσιακής Ελληνορθόδοξης Παιδείας.Το έργο αυτό έχει αρχίσει από παλιά.

Ακόμη, από το 2000 είχαν πέσει οι μάσκες των επώνυμων πανεπιστημιακών και διανοητών, εκσυγχρονιστών, όπως αυτοπροσδιορίζονται,με το να υπογράψουν κατά της αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες, εφορμώντας δήθεν κατά του φανατισμού και της μισαλλοδοξίας. Ωστόσο αυτοί οι προοδευτικοί όταν δεν σιωπούν, όπως στους βομβαρδισμούς της Γιουγκοσλαβίας, στην περίπτωση του Κοσσόβου και στην εισβολή στην Κύπρο, κόβουν την αλήθεια στα μέτρα τους και γράφουν, όχι την ιστορία του Έθνους, αλλά τη δική τους ιστορία. Είναι οι σεσημασμένοι προκρούστες της προόδου, όπως έγραψε ο δημοσιογράφος Γ. Τριάντης, Ελευθεροτυπία(13.6.2000).

Γιατί, αλήθεια, όλοι αυτοί οι πολιτικοί ηγέτες και οι πανεπιστημιακοί εθνομηδενιστές και προστάτες, με το αζημίωτο, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ενώ είναι λαλίστατοι καταδικαστικοί κριτές του ελληνικού εθνικισμού και τον εξοβελίζουν από τα σχολικά βιβλία, δεν εκφράζουν ούτε καν απορία για άλλους εθνικισμούς, τους οποίους αντίθετα εγκωμιάζουν, όπως  τον γαλλικό εθνικισμό με την δήθεν επανάστασή του, δηλαδή τον γαλλικό εμφύλιο, που έχουν για εθνική γιορτή, ή τον σιωνιστικό εθνικισμό που δεν επιτρέπει σε κανέναν να τον αμφισβητήσει και διώκεται, όταν κάποιος τολμήσει να επισημάνει τις διεθνείς πρακτικές του;

Γιατί το προοδευτικό τους πνεύμα αρχίζει και τελειώνει με τον εξευτελισμό  των ιερών και των οσίων τού Ελληνορθόδοξου Έθνους; Μας είναι γνωστές οι απόψεις αυτών που το Υπουργείο αντεθνικής Παιδείας έχει επιστρατεύσει για να ξεθεμελιώσουν την Παιδεία με τις γνωστές ύποπτες ιδεοληψίες τους εδώ και είκοσι χρόνια, όπως π.χ. ότι ο απελευθερωτικός αγώνας της ΕΟΚΑ ήταν μια σειρά από «δολοφονίες ένοπλων και άοπλων Άγγλων και Τουρκοκυπρίων». Τον ενόχλησαν τον διορισμένο σύμβουλο εκπαίδευσης,και πανεπιστημιακό καθηγητή, οι υπερήφανοι αγώνες των παιδιών της Κύπρου και ο πόθος τους για Ένωση με την Ελλάδα. Για τους απαγχονισμούς των παλικαριών ούτε η ελάχιστη αναφορά, ωστόσο ξιφουλκεί ο ίδιος καθηγητής για τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη, και κάθε επίβουλου συκοφάντη Έλληνα και ξένου του Ελληνικού Ορθοδόξου Έθνους.

Οι υπέρμαχοι της δημοκρατίας, της ελευθερίας τού λόγου και της ανοχής στο διαφορετικό, εισβάλλουν στην εκπαίδευση από χρόνια με το έτσι θέλω για να περάσουν τις δικές τους παρωχημένες ιδεολογίες και την ανθελληνική, αντιχριστιανική και διεθνιστική νεοταξική προπαγάνδα του πολυπολιτισμού. Είναι γνωστές οι εμετικές  απόψεις των επικεφαλής της εκπαιδευτικής πολιτικής εισηγητών του Υπουργείου Παιδείας που μας προϊδεάζουν για το τι αλλαγές θα κάνουν στα βιβλία τής ιστορίας, των θρησκευτικών, της γλώσσας κ.λ.π. Ένα δείγμα να αναφέρω μόνο από όσα διδάσκουν στους φοιτητές και θα τα επεκτείνουν και στους μαθητές, αποφεύγοντας, όμως, ταυτόχρονα, σαν ο διάβολος το λιβάνι, αναφορές στην Τουρκοκρατία και την Ελληνική Επανάσταση, ενώ αφιερώνουν αρκετές σελίδες στη Γαλλική Επανάσταση και τον Δήθεν Δυτικό Διαφωτισμό. Γράφουν ότι: «Αναφερόμαστε στην ιστορική μνήμη στην Ελλάδα και συνήθως ο λόγος γίνεται για τις «χαμένες πατρίδες» στη Μικρασία. Ξεχνάμε όμως ότι πάνω από μισό εκατομμύριο μουσουλμάνοι, πολλοί από αυτούς Ελληνόφωνοι, άφησαν «χαμένες πατρίδες» στα Βαλκάνια» και συνεχίζουν οι ίδιοι και με το ίδιο αναίσχυντο θράσος και ανθελληνικό μίσος «μνημονεύουμε τη μικρασιατική καταστροφή όχι μόνο για να θυμηθούμε τους δικούς μας ξεριζωμένους, αλλά και τους ξεριζωμούς  τους σημερινούς, τα καραβάνια των προσφύγων που διασχίζουν τα σύνορα. Η ανάμνηση της προσφυγιάς και της μετανάστευσης θα αφήσει ανεπηρέαστη τη στάση μας απέναντι στους σημερινούς πρόσφυγες Αλβανούς, Ρωσοπόντιους, κ.ά.;» Από ποιους  πληρώνονται αλήθεια, ώστε να μετατρέψουν την Ελλάδα σε άντρο Μουσουλμάνων, λαθρομεταναστών και Αφρικανικών φυλών και των συγγενών προς αυτούς;Χορηγός τους μάλλον είναι ο γνωστός ομοϊδεάτης τους που κάνει συνεχείς εκκλήσεις δήθεν για δημοκρατία, κυρίως για τους μαύρους, τους μετανάστες και τους μουσουλμάνους που προωθεί κατ’ αποκλειστικότητα στην Ελλάδα και είναι γνωστό ότι υποστηρίζει χρηματικά πολλούς «φιλελεύθερους» και «προοδευτικούς» σκοπούς για τους οποίους και μιλάει. Είναι ο σκοπιανόφιλος πρωτεργάτης και υποστηρικτής της παγκοσμιοποίησης, ο πολύς Σόρος, που έχει κηρυχθεί personanongrata για πολλά κράτη, όχι όμως δυστυχώς και για την Ελλάδα.

Όλες οι κυβερνήσεις των τελευταίων 20-30 χρόνων φαίνεται ότι, ή εκτελούν εντολές ξένων κέντρων, ή ότι δεν είναι Έλληνες, αλλά μόνον Ελληνόφωνοι, άθεοι ή ετερόθρησκοι, γιατί δεν εξηγείται αλλιώς το ότι στήριξε π.χ. η τότε κυβέρνηση, το 2000, τη διοργάνωση σεμιναρίου του Κέντρου Μειονοτικών Ομάδων, με αντικείμενο την παρουσίαση των μειονοτικών γλωσσών στην Ελλάδα.

Ερωτήθηκε στη Βουλή ο τότε Υπουργός Εξωτερικών,ποια σκοπιμότητα υπηρετεί αυτή η πολιτική της κυβέρνησης, που τείνει στην κατασκευή  και ανάδειξη ως μειονοτήτων  είτε ομάδων που δεν υπάρχουν, είτε ανθρώπων που δεν επιθυμούν κάτι τέτοιο. Είναι φανερό, είπαν οι ίδιοι οι ερωτώντες, ότι πρόκειται για απόπειρα δημιουργίας και εκπομπής προς τα έξω εικόνων πολυδιάσπασης του Ελληνικού πληθυσμού.

Κατηγορήθηκε τότε ο εν λόγω Υπουργός για προσπάθεια κατασκευής ανύπαρκτων μειονοτήτων (Ελευθ. Τύπος, 24-6-2000). Δεν μάθαμε όμως σε ποια αφεντικά, διεθνείς περιούσιους ηγέτες έστρωνε το χαλί ο κ. Υπουργός των χαλκευμένων ελληνικών μειονοτήτων για τις επόμενες κινήσεις τους σε βάρος της Ελλάδας. Ίσως σ’ αυτούς που πάνε μαζί με τους αποδομητές, παραχαράκτες της Ιστορίας και συγγραφείς σχολικών βιβλίων, ώστε να είναι συγχρονισμένα και αποτελεσματικά τα χτυπήματα στην καρδιά των παιδιών της Ελλάδας τα οποία χτυπήματα συνεχίζονται ανελλιπώς μέχρι σήμερα και με τους νέους συμβούλους και τα Ινστιτούτα Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την αναμόρφωση του προγράμματος Σπουδών της Ιστορίας του αντεθνικού Υπουργείου Παιδείας που έχουν απόψεις, όπως αυτές, που ήδη έχουν επισημανθεί, όπως ότι «η Ρεπούση θα έπρεπε να γράψει στο βιβλίο της Ιστορίας και για τις σφαγές, καθώς υποχωρούσε ο Ελληνικός Στρατός που δεν άφηνε  τίποτα όρθιο πίσω του  στη Σμύρνη ή ότι είναι ενοχλητική η σχολική ιστορία που επιχειρεί να ενσταλάξει εθνική συνείδηση στους  καθηγητές και εισηγείται αυτή η κλίκα ξένη και ντόπια «την ανάγκη αλλαγής της εθνικής μας ταυτότητας μέσω της εκπαίδευσης, με τη δημιουργία όχι πια συμπαγούς εθνικής ταυτότητας, αλλά αντιθέτως μιας εθνικής ταυτότητας περισσότερο ρευστής. Μάλιστα, πρόσφατα, ακούστηκε στη Βουλή και το εκπαιδευτικό παραμορφωτικό στρατήγημα της κατά τα φαινόμενα, εντός εισαγωγικών, «προσφυγικής» κυβέρνησης, να επιβάλλει, όπως ακριβώς η ίδια το διατυπώνει, «Εκπαιδευτικές ταυτότητες»με «αταξικά προκρίματα», «Έμφυλες ταυτότητες» αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα, «Σώμα και ταυτότητα» και άλλα ανεκδιήγητα επινοήματα αλλαγής ταυτότητας, με πολυθρησκειακά μορφώματα, αντισυνταγματικά.

Και οι ίδιοι σημερινοί κακόβουλοι ειδικοί επιστήμονες, εισηγητές του περιεχομένου των νέων βιβλίων του Υπουργείου Παιδείας, υποστηρίζουν ότι είναι εθνικοί μύθοι το Κρυφό Σχολειό, η  Αγία Λαύρα κλπ, ότι η εξόντωση των Ποντίων δεν ήταν γενοκτονία και  χαρακτηρίζουν τον Ίωνα Δραγούμη «παθιασμένο εθνικιστή» και την Πηνελόπη Δέλτα «γνήσια εθνικίστρια». Οι ίδιοι είπαν:«Αντιμετωπίζουμε σε αυτή τη χώρα το έθνος ως θρησκεία. Περιβάλλουμε το έθνος, συνεχίζουν,με μια Ιεροσύνη  και άρα, όπως δεν πειράζει κανείς την Αγία Γραφή επειδή είναι θεόπνευστος λόγος, έτσι  δεν πειράζει και την Ιστορία γιατί είναι ο λόγος του έθνους». Τα βάζουν και με τον Παπαρρηγόπουλογιατί, όπως γράφουν, υπερφώτισε τις ένδοξες σελίδες του έθνους και εξαφάνισε  τις μελανές (Πρώτο Θέμα, 9 Απρ. 2017).

Άλλος Πανεπιστημιακός, επιλογή και αυτός του Υπουργείου Παιδείας, για την αναμόρφωση των βιβλίων της Ιστορίας, βαφτίζει τα Σκόπια «Μακεδονία» και τον Εμφύλιο «Επανάσταση». Γράφει ότι «ο Ελληνικός Εμφύλιος ήταν μια επανάσταση, η μοναδική στην Ελλάδα του 20ου αιώνα» και η Ιστορία έχει στόχο να καλλιεργήσει «μια πλουραλιστική και ανεκτική εθνική ταυτότητα, η οποία θα είναι απαλλαγμένη από μισαλλοδοξία και ξενοφοβία».

Μέλημά του τού συμβούλου είναι να διδαχθεί ο Εμφύλιος, δηλαδή η ιστορία της οικογένειας του και η στρατιωτική και πολιτική σύγκρουση κατά τον Εμφύλιο, δηλαδή νέο «παιδομάζωμα» και αντιγράφοντας τους γαλλικούς και ρωσικούς εμφύλιους να στήσουμε και γκιλοτίνες αποκοπής κεφαλών, ανθρώπων που δεν ενστερνίζονται τις ιδέες μας. Αυτό είναι το όραμα της σημερινής πολιτικής,και υποστηρικτικής των σχεδίων της, πνευματικής ηγεσίας και των φερέφωνων τών διεθνών εντολέων;

Κάτι ετοιμάζεται, κάτι δρομολογείται τώρα, που ενώ έπεσαν τα τείχη της Βαστίλης, του Βερολίνου και της Σταλινικής Ρωσίας, ανυψώνονται,πάλι,εδώ, στον ευλογημένο ελληνορθόδοξο τόπο από την καινούρια Πέμπτη φάλαγγα που αναμασά τα σταλινικά – λενινιστικά συνθήματα και πρακτικές, στο όνομα της αριστεράς, δηλαδή της σημερινής δικτατορίας στην πράξη, και δημοκρατίας μόνο στη θεωρία (Πρώτο Θέμα, 30 Απρ. 2017).

Ο διαφημιζόμενος εθνικός διάλογος για τα θέματα Παιδείας ή για την Αναθεώρηση του Συντάγματος είναι φασιστικός μονόλογος των καινούργιων εντολοδόχων.Σήμερα οι εθνομηδενιστές δήθεν ιστορικοί παίρνουν εντολές απ’ αυτούς που φοβούνται την ελληνική ιστορία και τη φοβούνται γιατί οι ίδιοι  δεν έχουν ιστορία, παρά μόνον μυθολογία,ενώ άλλοι μισούν τους Έλληνες, τον διαχρονικό ηρωισμό τους και την ολόλαμπρη ιστορία τους, γιατί αυτοί έχουν μεν ιστορία, αλλά είναι ιστορία εγκλημάτων και φαρισαϊσμού με κτηνώδεις εισβολές σε ξένα κράτη με το πρόσχημα της επιβολής τής δημοκρατίας, αλλά στην πραγματικότητα για τη βίαιη κατάληψη των ξένων εδαφών και πατρίδων.

Οι Εφιάλτες της Ελλάδας αυξάνονται συνεχώς και το έργο τους το έχουν αρχίσει από παλιά, όπως π.χ. άλλος ανεκδιήγητος πανεπιστημιακός όφις, της Παντείου, μάς συμβούλευε  πριν 17 χρόνια, από το 2000 δηλαδή, ότι «η Ελλάδα  θα πρέπει να φροντίζει και να σέβεται τις μειονότητές της και τους πολιτισμικά άλλους που διαβιούν στη χώρα, τους Σλαβομακεδόνες, τις νέες μειονότητες, τους Αλβανούς και άλλους μετανάστες. Θα πρέπει να διώκεται ποινικά και με μεγάλη αυστηρότητα κάθε μορφή  ρατσισμού και εθνικισμού». Είναι βέβαιο ότι αυτός πήρε το μισθό του, εκτός από το Πάντειο και από τον Μεγάλο Αδελφό. Έτσι  λοιπόν ετοιμάζει ένα μέρος της εξωνημένης πολιτικής και πνευματικής ηγεσίας την ταφόπλακα του Ελληνισμού και έτσι ναρκοθετείται η παιδεία και ο Έλληνας φωνάζει όσο πιο δυνατά μπορεί: «Ποιος κυβερνά αυτή τη χώρα». Μάλλον  απάτριδες, αλλόφυλοι και αλλόθρησκοι, είναι οι ανατροπείς της ελληνορθόδοξης παιδείαςόπως οι εδώ, στο Υπουργείο Παιδείας,ενοικούντες Υπουργοί, Υφυπουργοί και Σύμβουλοι, αναίσχυντοι, όπως αποδεικνύεται από τα έργα τους και από τα εγκώμια που δέχονται για τις ανθελληνικές συμπεριφορές τους. Ένα δείγμα μόνο θα δώσω του αρρωστημένου χαρακτήρα μερικών από αυτούς, όπως ενός υφυπουργού Παιδείας, ο οποίος αναφέρθηκε σε συνέντευξήσε σεξουαλικές εμπειρίες του και φαντασιώσειςομοφυλικού περιεχομένου, και ο άλλος αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας και Αντιπρόεδρος της Βουλής, πανεπιστημιακός καθηγητής μέσα από τα ποιήματά του αναμετριέται με την ιστορία και γράφει: «όταν τα κορμιά του έρωτα ανασμιλεύονται, οι λεγεώνες της ιστορίας αποδομούνται».Δεν μπορώ να προχωρήσω γιατί θα φωνάξετε «δότεμοιλεκάνην».

Χάθηκαν οι ευλογημένες εποχές που οι άνθρωποι μισούσαν την αθυροστομία. Χάθηκαν οι εποχές εκείνες που οι άνθρωποι είχαν ντροπή και έγραφαν, όπως ο βυζαντινός ποιητής Σιλεντιάριοςαναφερόμενος σε ανάλογες περιπτώσεις «τ’ άλλα δε σιγώ. Εχθαίρω την αθυροστομίην».

Ο άλλος Υπουργός Παιδείας δέχεται για το ξεθεμέλιωμα της Ελληνορθόδοξης Παιδείας και το φιλομουσουλμανικό και αντεθνικό παραλήρημά του σε βάρος των Ποντίων, τα ολόψυχα συγχαρητήρια εκπροσώπων της Παγκόσμιας και εγχώριας ισραηλιτικής επιτροπής «για τις θετικές πρωτοβουλίες του και τη σταθερή πολιτική του στην υπεράσπιση των μεγάλων οικουμενικών αξιών της Δημοκρατίας και της θρησκευτικής ελευθερίας, αλλά και για τη στάση τη δική του και της Κυβέρνησης στο κρίσιμο ανθρωπιστικό ζήτημα των προσφύγων. Ο Υπουργός, απαντώντας και ευχαριστώντας,τούς εξήγησε την πολιτική του Υπουργείου Παιδείας στα θέματα της καταπολέμησης του ρατσισμού, της μισαλλοδοξίας και του αντισημιτισμού, αλλά και τη διατήρηση της μνήμης του Ολοκαυτώματος» (Όλα αυτά αναφέρονται σε δημοσίευμα της Αυγής). Σήμερα, ποια είναι τα μηνύματα που αφήνουν στην ελληνική κοινωνία αυτοί που θα έπρεπε ως εγγυητές των θεσμών να είναι οι φάροι και τα πρότυπα των παιδιών;

Τα δικά τους μηνύματα είναι θλιβερά και αναξιοπρεπή για Έλληνες πολιτικούς, εκτός των άλλων λόγων, και για το ότι σήμερα, τα Τουρκικά ΜΜΕ εγκωμιάζουν τον Υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου γιατί, όπως αναφέρουν, στα νέα βιβλία δεν αναγνωρίζεται η γενοκτονία των Ποντίων, υπάρχει παραδοχή σφαγών από τους Έλληνες στη Σμύρνη και ορίζεται ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιείται η λέξη Κωνσταντινούπολη. Γίνεται επίσης ειδική μνεία στο γεγονός ότι ο Έλληνας Υπουργός Παιδείας έχει γεννηθεί στην Κωνσταντινούπολη, είναι γνώστης των Τουρκικών και έχει διδάξει στο Πολυτεχνείο της Κωνσταντινούπολης. Βεβαίως, αναφορές γίνονται και στους δύο συμβούλους του Υπουργού, Πολυμέρη Βόγλη και Χάρη Αθανασιάδη, τους γνωστούς σε μας και βεβαίως και στους Τούρκους για τις καινοτόμες θεωρίες τους, για τις σφαγές από Έλληνες στη Σμύρνη, για τα Σκόπια ως Μακεδονία, για τον Εμφύλιο ως Επανάσταση και άλλους μηρυκασμούς.

Γιατί, αλήθεια, μας έρχεται στο νου ο σαρκασμός του Ροΐδη, που γράφει για τον Όνο Πολιτικό, «πτυόμενος σπογγίζεται, συλλαμβανόμενος επ’ αυτοφώρω, ομολογεί και συμβιβάζεται» και πολλά άλλα σκληρότερα που αποσιωπώ.

Όμως είναι γνωστή η ελληνική παροιμία που λέει «άλλα μετράει ο άνθρωπος και άλλα ο Θεός του βγάζει» και το γνωστό από το Σόλωνα «μηδένα προ του τέλους μακάριζε».

Αλήθεια, δεν είναι βέβαιο για κάθε πραγματικά Ορθόδοξο Έλληνα ότι θα πρυτανεύσει στο τέλος η Ορθόδοξη Πίστη που βασίζεται εκτός από την Πίστη, στην Ελευθερία και στην αληθινή φιλανθρωπία, και όχι οι αθεϊστικές, διεθνιστικές και δόλιες ιδεολογίες που στηρίζονται στην αμφιβολία, το μίσος, τη διαστροφή, τη βία και την απελπισία;

Στην εκπαίδευση θα επικρατήσει, είτε το θέλουν είτε όχι, η ιδεολογική βάση των διαχρονικών εθνικών και θρησκευτικών αξιών και θα εδραιωθεί η διάδοση της εθνικής ιδέας στα πλαίσια του Ελληνικού Έθνους και της Ορθοδοξίας, της οποίας το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο είναι η ύπαρξη στενού δεσμού, συνεργασίας, ανάμεσα στο θρησκευτικό και το εθνικό. Το ισχύον Σύνταγμα, που συντάχθηκε «εν ονόματι της Αγίας Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος», υποδηλώνει ότι «η επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η της Ανατολικής Ορθοδόξου του Χριστού Εκκλησίας».Ο στενός συνταγματικός δεσμός μεταξύ Ορθοδοξίας και Πολιτείας φαίνεται επίσης από το γεγονός ότι συχνά οι θρησκευτικές και οι εθνικές εορτές συμπίπτουν. Στην εορτή τού Ευαγγελισμού της Θεοτόκου μνημονεύεται και η Επανάσταση του 1821. Στις 28 Οκτωβρίου, η ημέρα του Ελληνικού «Όχι» στο ιταλικό τελεσίγραφο, εορτάζεται και η Αγία Σκέπη της Θεοτόκου. Στις 15 Αυγούστου εορτάζεται η Κοίμηση της Θεοτόκου και η Παναγία Προστάτισσα των ενόπλων δυνάμεων. Η σχέση αυτή είναι σχέση συναλληλίας.

ΗΕκκλησία διαφύλαξε την ταυτότητα του ελληνικού λαού κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας και ελπίζουμε να τη διαφυλάξει και σήμερα.

Έτσι, κοντά στην Εκκλησία και οι γονείς θα έχουν τον πρώτο λόγο για την εκπαίδευση των παιδιών τους, και μάλιστα, εκτός από τους αυτονόητους λόγους και για το γεγονός ότι υπάρχει η κατοχύρωση της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου. Είναι η Σύμβαση της Ρώμης όπου ορίζεται (Ν.Δ. 53/1974)το «Δικαίωμα στην εκπαίδευση»και αναφέρονται τα εξής: «Παν κράτος εν τη ασκήσει των αναλαμβανομένων υπ’ αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και της εκπαιδεύσεως θα σέβεταιτο δικαίωμα των γονέων, όπως εξασφαλίζωσι την μόρφωσιν και εκπαίδευσινταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς πεποιθήσεις».

Επομένως, θα πέσει στο κενό η διεθνής συνωμοσία τής οποίας εγχώρια όργανα είναι, εκτός από τους ανεκδιήγητους Υπουργούς και Υφυπουργούς Παιδείας και 4-5 αυτοαποκαλούμενοι ιστορικοί,ημιμαθείς και με εμφανές το μίσος τους προς κάθε τι ελληνικό, εθνικό και ορθόδοξο.

Ακόμη, θα πέσουν στο κενό και τα σχέδια των Διαφωτιστών που, για να εξυπηρετήσουν την Νέα Τάξη πραγμάτων, επιχειρούν να δημιουργήσουν θέματα, και για «ρουμανίζοντες» Βλάχους και Σλαβομακεδόνες και προχωρούν σε επανάληψη του προδοτικού ξεπουλήματος της Μακεδονίας στους Σλάβους. Αναβιώνουν τις περίφημες «Διεθνείς υπονομευτικές της ακεραιότητας των Εθνών»,όπως η Γ΄ Διεθνής της ανθελληνικής Βαλκανικής Ομοσπονδίας. Συκοφαντούν τον εθνικισμό προκειμένου να καλύψουν την υπονόμευση που ασκείται σε βάρος της Ελλάδας από ξενική επιβουλή, και που τότε εκδηλώνεται ο εθνικισμός δικαιολογημένα ως ξενοφοβία και όταν η Πατρίδα βρίσκεται υπό ξένο ζυγό, όπως τον Τουρκικό π.χ., ο εθνικισμός παίρνει απολυτρωτικό χαρακτήρα.

Ο υγιής αυτός εθνικισμός σήμερα αμύνεται απέναντι στους ντόπιους υπονομευτές του Έθνους, όπως αναμετρήθηκε στους αιώνες με όλους τους εισβολείς και διεκδικητές του εδάφους της.

Τέλος ως απάντηση στους εξορκισμούς του εθνικισμού από τους διεθνιστές, πλαστογράφους παντός ελληνικού, παραπέμπω στον Αλέξανδρο Παπαναστασίου, τον ιδρυτή της Δημοκρατίας και στο περίφημο και εκτενές άρθρο του για τον Εθνικισμό, όπου εκεί αναπτύσσει τα διάφορα είδη εθνικισμού και τις πολλαπλές ευεργετικές ιδιότητές του.

Στους ελάχιστους Πανεπιστημιακούς καθηγητές, συμβούλους του Υπουργείου Παιδείας, συνιστώ να μελετήσουν του Ροΐδη μερικά κείμενα με τίτλο «Ο όνος καθηγητής», «Ο όνος πολιτικός»κλπ. Για τον Γάιδαρο καθηγητή, λοιπόν, διαβάζουμε:

«Το υπουργείον λαβών ανάγκην δημίου προς σφαγιασμόν οχληρού τινός άρθρου του συντάγματος, αδιστάκτωςαπετάθη εις τον αξιότιμονΌνονΚαθηγητήν, ίνα στήσει την λαιμοτόμον. Ευτυχώς ο πέλεκυς της μηχανής ομοίαζε την κεφαλήν τού σοφού καθηγητού, δεν έκοπτε καθόλου».

 

ARXON.GR