Δήλωση Αρχιμανδρίτη σε ψήφισμα καταδίκης του από Δημοτικό Συμβούλιο

Δήλωση Αρχιμ. Σεραφείμ Δημητρίου σχετικά με ψήφισμα καταδίκης του, από το Δημοτικό Συμβούλιο Ηλιουπόλεως

Από την Μακεδονία μας και το Προσήλι Κατερίνης, όπου επισκέφθηκα τα παιδιά από την Πολωνία στην κατασκήνωση που για μια ακόμα χρονιά οργάνωσε η Αγία Μαρίνα, καταγγέλλω την ωμή παρέμβαση στα Εκκλησιαστικά πράγματα που επιχειρεί με ατεκμηρίωτο ψήφισμα του, μέρος από το Δημοτικό Συμβούλιο Ηλιουπόλεως.

Ψήφισαν την καταδίκη μου για λόγους και πράξεις που ενήργησα με το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο της Ενορίας, υπέρ της Μακεδονίας και κατά της παραχώρησης του ονόματος Της, για κράτος, γλώσσα και εθνικότητα στο νότιο τμήμα της πρώην Γιουγκοσλαβίας, στα βόρεια σύνορα της χώρας μας.

Ο Δήμαρχος Ηλιουπόλεως οικειοποιήθηκε και επέβαλε και στους Δημοτικούς Συμβούλους της παράταξης του, να διαλαλήσουν ότι ουσιαστικά αποδέχονται το προσύμφωνο των Πρεσπών που παραχωρεί την χρήση του ονόματος Μακεδονία στο γειτονικό κράτος. Δεν μας αφορά ότι ενήργησε αντίθετα στις θέσεις του πολιτικού σχηματισμού από τον οποίο προέρχεται, ούτε θα τον κρίνουμε για την απόφαση του να αποδεχθεί ουσιαστικά την παραχώρηση του ονόματος Μακεδονία.

Επί του κειμένου:

«Με αφορμή τον εορτασμό της Αγίας Μαρίνας Ηλιούπολης γίναμε μάρτυρες μιας ακόμη μεγάλης πρόκλησης, φανατισμού και διχαστικού λόγου από τον Αρχιμανδρίτη Σεραφείμ Δημητρίου ο οποίος ξεπέρασε κατά πολύ τα όρια με αφορμή το Μακεδονικό θέμα».

Ερωτώ συντάκτης και ψηφοφόροι ήσασταν παρόντες και γίνατε «μάρτυρες» ποιες είναι οι προηγούμενες φορές που συνέβη κάτι αντίστοιχο, ώστε αυτό να είναι μια ακόμη μεγάλη πρόκληση;

Εάν είστε αυτήκοοι, ποιος όρισε τα όρια για να τα ξεπεράσω;

Ερωτώ ποιο είναι το Μακεδονικό θέμα; Μήπως πλανάστε και μιλάτε για το θέμα του ονόματος των Σκοπίων;

Εάν ναι, τότε αυτό δεν είναι Μακεδονικό. Αγνοείτε ότι αυτό λύθηκε με αίμα και σφραγίστηκε με θυσίες και απώλειες ανθρώπων και εδαφών;

«Εκτός από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ακόμα και από Άμβωνος μίλησε με απρέπεια και χυδαιότητα κατά των εκπροσώπων της πολιτικής ηγεσίας».

Ερωτώ δεν έχουμε ελευθέρια λόγου και έκφρασης, ώστε να χρησιμοποιούμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως θέλουμε; Και συνεχίζω το ερώτημα ποιος έδωσε το δικαίωμα στην πολιτεία να ελέγχει τον άμβωνα;

«Αντίθετη θέση και νηφάλια τήρησε η συντριπτική πλειοψηφία των εκπροσώπων της εκκλησίας και πρώτος από όλους ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος ο οποίος αναγνώρισε ότι για τα μεγάλα θέματα εξωτερικής πολιτικής την ευθύνη έχουν οι εκλεγμένοι από τον ελληνικό λαό αντιπρόσωποι».

Ερωτώ τι διαφορετικό είπα από όσα η ανωτάτη αρχή της Εκκλησίας της Ελλάδος που είναι η Ιερά Σύνοδος, δηλαδή από όσα Αυτή είπε στο συλλαλητήριο για την προάσπιση της Μακεδονίας μας στην Αθήνα;

Ακόμα, είστε τόσο αφελείς ή δεν κατανοείτε ότι ο συγκεκριμένος λόγος του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου, είναι δεικτικός, δηλαδή καταδεικνύει τους υπευθύνους και τους λέει ουσιαστικά ότι θα δώσουν λόγο στον λαό;

«Αυτός ο φανατικός και διχαστικός λόγος δεν έχει καμία σχέση με τη θρησκεία μας που κηρύττει την αγάπη την αλληλεγγύη, τη συναδέλφωση των λαών ανεξάρτητα από χρώμα, θρησκεία και πολιτικών αντιλήψεων».

Μπορείτε να μου πείτε έναν εκκλησιαζόμενο με ονοματεπώνυμο, που ένοιωσε όσα λέτε περί φανατισμού και διχασμού;

Αφού τα πάντα τα ξεκίνησε ο τοπικός Σύριζα από την αφίσα της πανηγύρεως, γιατί το αποκρύπτετε στο ψήφισμα, όπως και την Δημοτική Παράταξη που εισήγαγε το ασύντακτο κείμενο που υιοθετήσατε, ωσάν να μην γνωρίζετε Ελληνικά;

Γιατί επικαλείστε την θρησκεία Σας και το τι λέει; Ποιόν ενδιαφέρει η δική Σας θρησκεία σε σχέση με την δική μου καταδίκη;  Εγώ δεν ανήκω σε θρησκεία, όπως εσείς δεν ανήκετε μάλλον στην Εκκλησία. Ο Χριστιανισμός είναι Εκκλησία, όχι θρησκεία!» Και αφού δεν ανήκετε σε αυτήν τι μας σκοτίζεται με την θρησκεία Σας;

«Το δημοτικό συμβούλιο της πόλης μας καταδικάζει τη συμπεριφορά του εν λόγω Αρχιμανδρίτη».

Όλο το Δημοτικό Συμβούλιο καταδικάζει; Γιατί διάβασα ότι η Λαϊκή Συσπείρωση του Κ.Κ.Ε ψήφισε λευκό, αλλά και οι λοιπές παρατάξεις ψήφισαν αρνητικά ή απουσίαζαν, μήπως είναι έκφραση αντιδημοκρατική η απόκρυψη του αποτελέσματος;

Όμορφα λοιπόν τα γράψατε και τα κάνατε όλα. Αναρωτιέμαι θέλατε με όλη αυτή την ωριαία, όπως που έγραψαν, παράσταση, να δώσετε να καταλάβουν κάποιοι, ότι ο Δήμαρχος Ηλιουπόλεως δήλωσε υποτελής στον τοπικό ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ ενόψει εκλογών; Δεν μας ενδιαφέρει και δεν μας αφορά!!!

Και επειδή μου είπαν ότι εκτός την Σταλινικού τύπου απαίτηση του Δημάρχου για «ονομαστική ψηφοφορία» (ονομαστική είναι η πτώση, η ψηφοφορία μάλλον ονοματική εκ του ονόματος), ανάμεσα στα άλλα Γκεμπελιστικά, είπε ότι του έστειλα και 30 επιστολές. Αναρωτήθηκα ποιος είναι τρελός και κατέληξα πως μάλλον κάποιος ξέρει να ενεργεί καλά προπαγάνδα. Πέντε είναι οι επιστολές που έλαβε.

  1. Η πρόσκληση για το πανηγύρι.
  2. Η παράκληση να λειτουργήσουν τα φώτα στο δημευθέντα από το Δήμο χώρο, που πλέον είναι η ανώνυμος δημόσια οδός (κλίμακα).
  3. Το ερώτημα περί του απλήρωτου από το 2013 μνημείου.
  4. Το ερώτημα περί της από το 2016 υποθέσεως της κάρας και τέλος
  5. Ευχαριστήριο για την εορτή της Αγίας Μαρίνης και τον καθαρισμό των ¾ των πέριξ οδών. Αυτή η 5ηεπιστολή συνοδευόταν από έναν άρτο για τον Δήμαρχο και μερικά αρτίδια για τους συνεργάτες του. Αν τα μέτρησε ως επιστολές μάλλον δεν ήταν 30. Εκτός και αν προσμέτρησε και όσα στείλαμε στους υπαλλήλους καθαριότητας, αλλά τότε ξεπερνούν κατά πολύ τις 30.

Πτωχεία πατριωτισμού είναι η διάγνωση. Παρά το όσα έχουμε καταγράψει κατά καιρούς ως λόγια εθνικής έξαρσης, μάλλον όπου φυσάει ο άνεμος πάει το καλάμι.

Καταγγέλλουμε ούν την για μια ακόμα φορά προσπάθεια ποδηγέτησης της Εκκλησίας από Κρατικούς παράγοντες. Τούτα είναι τα κατάλοιπα του κρατισμού που επέβαλε το Βαυαρικό Νεοελληνικό Κράτος στην Εκκλησία, με αποτέλεσμα να μην είναι Ελευθέρα και Ζώσα αλλά να λειτουργεί υπό τον τεχνικό όρο της λεγομένης «νόμω κρατούσης Πολιτείας».

Δεν θα καταγράψω τα δεκάδες κείμενα των Ιεραρχών και Εκκλησιαστικών για την προάσπιση της Μακεδονίας από το ξεπούλημα. Ούτε θα πω ότι ο Κυβερνητικός εταίρος δεν συμφωνεί μαζί Σας αγαπητοί 24. Θα καταλήξω όμως με τα λόγια του δασκάλου μου, Μητροπολίτου Θερμοπύλων Ιωάννου, τα οποια ήρθαν να στηρίξουν τον λόγο μου μαζί με τις δεκάδες αναφορές Ιεραρχών και απλών παπάδων του Ελληνισμού όπου γης.

«Όλοι υποφέρουμε από τις συνέπειες που δημιούργησε η κακοδιαχείριση του υλικού πλούτου τόσο στη χώρα μας, όσο και στο εξωτερικό. Ο Χριστός δεν ήρθε στη γη για να οργανώνονται συσσίτια. Η Πολιτεία μόνο να μαζεύει ξέρει, να συκοφαντεί και να υβρίζει την Εκκλησία, ότι συμφωνήσαμε με τους Ρώσους πράκτορες για να κάνουμε συλλαλητήρια. Η Εκκλησία θα συνεχίσει να μοιράζει, να θεραπεύει, να διατρέχει».

Προσήλι Κατερίνης 23/7/2018

 

Δήλωση προς τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο Ηλιουπόλεως και κάθε ενδιαφερόμενο.

Από εχθές με τον Εσπερινό και σήμερα γιορτάζουμε και εδώ στη Ναύπακτο, τον Προφήτη Ηλία. Εκείνον τον οποίον η πόρνη βασίλισσα Ιεζάβελ εδίωξε λυσσαλέα, και εξαιτίας της, κρυβόταν στη σπηλιά για πολλά χρόνια.
Χθες, γιορτάσαμε στην Δωρίδα τον όσιο Σεραφείμ του Σαρώφ, του οποίου το αδιάφθορο λείψανο οι κομμουνιστές το τύλιξαν σε ένα χαλί, φοβήθηκαν να το καταστρέψουν, και το άφησαν στα υπόγεια του Μουσείου αθεΐας, δηλαδή του μετατραπέντος έτσι καθεδρικού ναού της Πετρουπόλεως.
Αυτό λοιπόν το διήμερο προσπάθησαν να εκκινήσουν έναν διωγμό και οι άνθρωποι δύο δημοτικών παρατάξεων οι οποίες προέρχονται από την στήριξη κομμάτων που αντικατοπτρίζουν δημοσκοπικά πλέον, την μειοψηφία του ελληνικού λαού.

Δεν είχα χρόνο να παρακολουθήσω τη συζήτηση, ούτε θα διαθέσω να να δω το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=PYNnvx5zUH4. Πάντως αν αληθεύει το “δες από 43:50 μέχρι 1:39:00” που μου υπέδειξαν, ότι δηλαδή επί μία σχεδόν ώρα συζητούσαν περί του προσώπου μου, οι άνθρωποι δεν είναι άξιοι για την πόλη και τα προβλήματα της.
Αν τα προβλήματά τους είναι το εκκλησιαστικό Συμβούλιο του Ιερού Ναού Αγίας Μαρίνης και η απόφασή του να τυπώσει μία αφίσα προσκαλώντας σε προσευχή για την Μακεδονία, τότε θα παραμένουν οι λάμπες σβηστές, οι λακκούβες στους δρόμους, και όλα τα άλλα παντού.
Ανδρώθηκα με την κυβέρνηση Ανδρέα Παπανδρέου και εκείνος έλεγε το σοφό για “τα μπάνια του λαού” αυτό λοιπόν θα κάνω πράξη πριν φύγω για την ιεραποστολή στη Γερμανία.
Αν κάποιοι από τους δημοτικούς μας παράγοντες δεν γνωρίζουν μπάνιο, μπορούν έως τον Οκτώβριο που θα απαντήσουμε σε όσα είπαν, για όσα είπαν, και για ότι είπαν, εμφανίζοντας τους γυμνούς στο λαό, μπορούν να μας δώσουν με εργασία στο σπίτι, απαντήσεις για τα παρακάτω θέματα:

  1. Γιατί παραμένει απλήρωτο το έργο κατασκευής του μνημείου της πλατείας Ανεξαρτησίας από το 2013;
    2. Τι έγινε με την νεκροκεφαλή που βρέθηκε 17/7/2016, ανήμερα της Αγίας Μαρίνης, στην οδό Παπανδρέου; Αποδόθηκε στους οικείους του κεκοιμημένου;
    3. Θα μεριμνήσουν μετά την παράνομη τοποθέτηση των τερατουργημάτων στο ναό του κοιμητηρίου για να γίνει τουλάχιστον επιζωγράφιση των λαθών από κανονικό αγιογράφο;
    4. Θα μας απαντήσει κάποιος γιατί ναός χωρίς συσσίτια, λαμβάνει ως δημοτική επιχορήγηση περισσότερα χρήματα από άλλους με καθημερινά γεύματα για φτωχούς;
    5. Θα μας δικαιολογήσει κάποιος την άρνηση επιχορήγησης πολιτιστικής εκδηλωσης της Αγίας Μαρίνας, ενώ επιχορηγήθηκε αντιστοίχως ο ναός της Κοίμησεως;
    6. Θα συμμορφωθεί κάποτε ο Δήμος στο νόμο περί διορισμού Κοσμητείας;
    7. Τέλος, εκείνοι που δηλώνουν δημόσια ότι έχουν κάνει πολιτικό γάμο, θα δηλώσουν ότι γνωρίζουν ότι δεν θα λάβουν ευχές εξοδίους στην κηδεία τους, αφού αρνήθηκαν το Βάπτισμα τους και αυτοαφορίστηκαν;

Εκείνοι που θέλουν να προκαλέσουν διχασμό, αναλαμβάνοντας έργα όπως η απαγόρευση γνώμης και λόγου, ας όψονται.

Η Μακεδονία είναι μία και είναι Ελλάδα.
Καλό Καλοκαίρι.

Με μνήμες για την αποφράδα ημέρα 20/7/1974, όπου η επιχείρηση Αττίλας κατέλαβε μέρος της Κύπρου μας, υποσημειούμε

αρχιμανδρίτης Σεραφείμ Δημητρίου

Άνω Χώρα Ναυπακτίας, εδώ που κάποιοι έφαγαν και έχουν αφήσει απλήρωτους λογαριασμούς, 20/7/2018

 

Δήλωση Αρχιμανδρίτου Σεραφείμ Δημητρίου σχετικά με ανακοίνωση του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ

Δεν υπάρχει χρόνος για να ασχολούμαστε με τα υπολείμματα του “Αριστερόστροφου Φασισμού”. Έχουμε γύρω μας πολλούς πειναλαίους, έτοιμους για τον πόλεμο του σκεύους μαγειρικής.

Εμείς μέσα στην αγία Εκκλησία με δεδομένη από της Αποστολικής εποχής την ελεύθερη έκφραση και την Δημοκρατία, μπορούμε να ακούσουμε κάθε άποψη, αλλά όχι και να την αποδεχόμαστε.

Στην ιστορία της η Εκκλησία, υπέστη διωγμούς από κάθε είδους κρατική εξουσία έως και τις μέρες μας στην ευλογημένη πατρίδα μας. Την περίοδο της χούντας καταργήθηκε δια της βίας κάθε κανονικότητα, απομακρύνθηκε ο κανονικά εκλεγμένος Αρχιεπίσκοπος και πλειάδα μητροπολιτών, διορίστηκε αριστίδην Σύνοδος όπου επέβαλε τον εκλεκτό της χούντας Αρχιεπίσκοπο, για να μπορεί να έχει τον απόλυτο έλεγχο των εκκλησιαστικών πραγμάτων.

Πρίν λίγες μέρες η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος διακήρυξε σε ανακοίνωσή της προς τον Λαό ότι οι πρακτικές της Κυβέρνησης ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ για τα σημερινά εκκλησιαστικά θέματα ταυτίζονται με τις πρακτικές της Χούντας. Άλλωστε αντίστοιχα μίλησε και η πρώην Πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου λέγοντας: “Η σημερινή κυβέρνηση είναι μια φασιστική κυβέρνηση, μία εντεταλμένη κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που πήρε εντολή για το όχι πριν από τρία χρόνια, και εφαρμόζει το ναι επί τρία χρόνια με το έτσι θέλω. Μια κυβέρνηση που έχει αποδεχθεί πλήρως τον ρόλο του καλού μαθητή των Βρυξελλών και των δανειστών και είναι μια κυβέρνηση που δεν υπηρετεί το εθνικό και το δημόσιο συμφέρον και την λαϊκή εντολή”

Αν και μας εντυπωσιάζει η φαντασία των “θρησκευόμενων” υποβολέων της ανακοινώσεως, πράγμα που τους εμφανίζει γυμνούς εμπρός στην ιστορία, θέλουμε να τους θυμίσουμε ότι σαν σήμερα πριν 100 χρόνια, 17 Ιουλίου 1918, οι μέντορες της στρατευμένης αθεΐας οδήγησαν στο μαρτύριο ολόκληρη την αυτοκρατορική οικογένεια της Ρωσίας. Η εκκλησία μας, τους τιμά πλέον μεταξύ των Αγίων Μαρτύρων και τους συνεορτάζει με την Αγία παιδιομάρτυρα Μαρίνα.

Η διχαστική τακτική του τοπικού ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ με την ανακοίνωση του για την αφίσα της πανηγύρεως μας, παραπέμποντας σε άλλες σκοτεινές εποχές της νεότερης ιστορίας, προτείνει τον διωγμό του αρχιμανδρίτη Σεραφείμ Δημητρίου.

Παριστάνοντας τάχα και τους Θρησκευτικά κατηρτισμένους προκαλούν θυμιδία και φέρνουν στη σκέψη μας το της λαϊκής Σοφίας” Τ’ αγγειά γενήκαν θυμιατά κι οι κοπριές λιβάνι. Των μασκαράδων τα παιδιά γενήκαν καπετάνιοι” Αν θέλουν να ωφελήσουν τον τόπο, ας ασχολούνται με τα προβλήματα των πολιτών και της Ηλιούπολης, μέσα και έξω από το Δημοτικό Συμβούλιο.

Πάντως θα ήταν εντιμότερο οι «προοδευτικοί» πολιτικοί, που ασχολούνται με “θρησκευτική ευλάβεια” με τα εντός της Εκκλησίας έως να μετρούν και παγκάρια, να μην δηλώνουν, τουλάχιστον, ότι τάσσονται ταυτοχρόνως υπέρ του «χωρισμού» Κράτους και Εκκλησίας.

Και ας μην ξεχνάνε αυτό που από τον άμβωνα της Αγίας Μαρίνης την περασμένη Κυριακή είπε ο πρωτοσύγκελος του αρχιεπισκόπου μας κυρίου Ιερώνυμου, ότι Δημοκρατία χωρίς ιερότητα είναι κολοβωμένη Δημοκρατία.

Ηλιούπολις 17.7.2018

Διαβάστε ακόμα