Ο Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμίας δώρησε υγειονομικό υλικό για την αντιμετώπιση της πανδημίας του Covid – 19 στο Κέντρο Υγείας Δημητσάνας.
Ακολουθεί η Ευχαριστήρια Επιτολή του Υπευθύνου του Κέντρου Υγείας Δημητσάνας


Ο Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμίας δώρησε υγειονομικό υλικό για την αντιμετώπιση της πανδημίας του Covid – 19 στο Κέντρο Υγείας Δημητσάνας.
Ακολουθεί η Ευχαριστήρια Επιτολή του Υπευθύνου του Κέντρου Υγείας Δημητσάνας

Την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, το απόγευμα, πραγματοποιήθηκαν εκδηλώσεις για την 145η επέτειο απελευθέρωσης της
