Ευχαριστήριο μήνυμα έδωσε ο Πρωτοπρ. Στέφανος Αναγνωστόπουλος, έπειτα από 63 μέρες διασωλήνωσης στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου “Σωτηρία”, χτυπημένος κι αυτός μαζί με την Πρεσβυτέρα του από τον κορωνοϊό.

Ευχαριστήριο μήνυμα έδωσε ο Πρωτοπρ. Στέφανος Αναγνωστόπουλος, έπειτα από 63 μέρες διασωλήνωσης στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου “Σωτηρία”, χτυπημένος κι αυτός μαζί με την Πρεσβυτέρα του από τον κορωνοϊό.
Την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, το απόγευμα, πραγματοποιήθηκαν εκδηλώσεις για την 145η επέτειο απελευθέρωσης της
