Ομιλία του Σεβ. Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως κ. Ανθίμου κατά τον Α’ Κατανυκτικό Εσπερινό στην Αλεξανδρούπολη.

Ομιλία του Σεβ. Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως κ. Ανθίμου κατά τον Α’ Κατανυκτικό Εσπερινό στην Αλεξανδρούπολη.
Την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, το απόγευμα, πραγματοποιήθηκαν εκδηλώσεις για την 145η επέτειο απελευθέρωσης της
