Για την Ιερά Ακολουθία (Εσπερινός) της Αποκαθήλωσης του Κυρίου από τον Τίμιο Σταυρό μετέβη ο Σεβ. Μητροπολίτης Μάνης κ. Χρυσόστομος Γ’ στον Ι.Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Οίτυλο Παλαιά Επισκοπή.

Για την Ιερά Ακολουθία (Εσπερινός) της Αποκαθήλωσης του Κυρίου από τον Τίμιο Σταυρό μετέβη ο Σεβ. Μητροπολίτης Μάνης κ. Χρυσόστομος Γ’ στον Ι.Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Οίτυλο Παλαιά Επισκοπή.
Την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, το απόγευμα, πραγματοποιήθηκαν εκδηλώσεις για την 145η επέτειο απελευθέρωσης της
