Το Σάββατο 25/10 ο Σεβ. Μητροπολίτης Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ. Αθηναγόρας χοροστάτησε κατά τις 17:00 στον εσπερινό της εορτής του αγίου Αγίου Δημητρίου, στον ομώνυμο Ιερό Παρεκκλήσιο του 3ου ΤΥΛ στις Αχαρνές, κατόπιν προσκλήσεως του διοικητού αυτού Ανχη (ΥΠ) Ευαγγέλου Περπερή, συμπαραστατούμενος από τον π. Γεώργιο, στρατιωτικό ιερέα και τον διάκονό του π. Άγγελο Μιχαλόπουλο.
Μετά την ευλογία των άρτων ο Σεβασμιώτατος ομίλησε δι’ ολίγων με ποιό τρόπο το μαρτύριο του αγίου γίνεται πηγή αγαλλίασεως για τους πιστούς και δύναμη σωτηρίας.
Στο τέλος της ακολουθίας ο Σεβασμιώτατος μοίρασε άρτο στους παρευρεθέντας στρατιωτικούς και πολίτες ευχόμενος την ευλογία του αγίου στη ζωή τους.







