Το Μεγάλο Μήνυμα του νέου εψηφισμένου Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου κ. Τίτου, ενώπιον των μελών της Ιεράς Επαρχιακής Συνόδου της Εκκλησίας της Κρήτης, πραγματοποιήθηκε, σήμερα το απόγευμα, στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίου Μηνά Ηρακλείου.
Να σημειωθεί ότι, αύριο Σάββατο 7 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί η χειροτονία του νέου Μητροπολίτη κ. Τίτου.

















