Θεία Λειτουργία για τις μαθήτριες του Σχολείου «Ελληνική Παιδεία» στο Γύθειο

Τὴν Δ’ Κυριακὴ τῶν Νηστειῶν (22/3/2026) ὁ Σεβ. τέλεσε τὴν Θεία Λειτουργία στὸ Ναὸ τοῦ Ἐπισκοπείου (Μεταμορφώσεως τοῦ Σωτῆρος) γιὰ τὶς μαθήτριες τοῦ Σχολείου «Ἑλληνικὴ Παιδεία» ἀπὸ τὴν Ἀθήνα πού πραγματοποίησαν ἐκπαιδευτικὴ ἐκδρομὴ στὴ Μάνη – Μονεμβάσια.

Μαζὶ μὲ τὸν Σεβ. συλλειτούργησε καὶ ὁ π. Νήφων Καρολεμέας, ἐνῶ στὸ ἀναλόγιο ἔψαλαν οἱ μαθήτριες.

Τὸ κήρυγμα τοῦ Σεβ. εἶχε ὡς κεντρικὸ θέμα: «Ἡ πνευματική μας ἀνάβαση μὲ ἀφορμὴ τὴν «Κλίμακα» τοῦ Ἁγ. Ἰωάννου του Σιναΐτη».

Ἀκολούθησε στὴν αἴθουσα τοῦ Ἐπισκοπείου κέρασμα καὶ διανομὴ οἰκοδομητικοῦ βιβλίου.

Για το φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ.

Διαβάστε ακόμα