Συνάντηση αντιπροσωπείας του ΙΣΚΕ με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών

Αντιπροσωπεία του Δ. Σ. του Ιερού Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδος αποτελούμενη από τον πρόεδρο Πρωτοπρεσβύτερο Γεώργιο Σελλή, τον αντιπρόεδρο Πρωτοπρεσβύτερο Γεώργιο Βαμβακίδη και τον ταμία Πρεσβύτερο Μιχαήλ Μετζάκη επισκέφθηκε σήμερα Τετάρτη 1 Απριλίου 2026 τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο.

Η συνάντηση έγινε στο Συνοδικό Μέγαρο και διεξήχθη σε εγκάρδιο κλίμα. Η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από θέματα που αφορούν τον εφημεριακό κλήρο. Ο Μακαριώτατος εξεδήλωσε το ενδιαφέρον του, απηύθυνε πατρικές συμβουλές και νουθεσίες και με αφορμή τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα, αντήλλαξε ευχές με την αντιπροσωπεία του Ι.Σ.Κ.Ε., η οποία μετέφερε τα σέβη και τις εγκάρδιες ευχές όλων των μελών του Δ.Σ.

ΕΚ ΤΟΥ ΙΣΚΕ

Διαβάστε ακόμα