Την Πέμπτη 21 Μαΐου 2026, το πρωί, στον πανηγυρίζοντα ενοριακό Ιερό Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Λουτρτόπου Άρτης, λειτούργησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Άρτης κ. Καλλίνικος.
Ο Σεβασμιώτατος, στο Κήρυγμά του ετόνισε, ότι είναι «μέγας, όποιος αποδέχεται το κάλεσμα του Θεού».
















