Πανηγυρικός Εσπερινός στον Ι. Ν. Αγίας Τριάδος Γλυφάδος

Γλυφάδα Ι Δημήτρης Μανώλαρος

Με λαμπρότητα και μεγαλοπρέπεια ξεκίνησαν οι λατρευτικές ακολουθίες στον περικαλλή Καθεδρικό Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος στη Γλυφάδα.

Στον Πανηγυρικό Εσπερινό χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γλυφάδας κ. Αντώνιος, συμπαραστατούμενος από τον Πρωτοσύγκελλο της Ιεράς Μητροπόλεως Γλυφάδας Πανοσιολ. Αρχιμ. Νήφωνα Συριανό, τον προϊστάμενο του Ναού Πανοσιολ. Αρχιμ. Ιερώνυμο Παγώνη και πλειάδα ιερέων της Ιεράς Μητροπόλεως.

Προ της απολύσεως, ο Σεβασμιώτατος κατά το τυπικό της Εκκλησίας ανέγνωσεντις ευχές τις γονυκλισίας, ευχήθηκε έτη πολλά στον ιερό κλήρο και τον πιστό λαό, ενώ ευχαρίστησε όλους όσους κοπίασαν για τη φετινή πανήγυρη του Ναού.

Διαβάστε ακόμα