Η εικόνα της Παναγίας Γουμερά για πρώτη φορά στην Αττική

Το σεπτό εικόνισμα της Παναγίας Γουμερά από την Αργυρούπολη του Πόντου έρχεται για πρώτη φορά στην Αττική και συγκεκριμένα στον Ιερό Ναό Αγίων Πάντων Καλλιθέας.

Η υποδοχή θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 3 Ιουνίου στις 18:30 στη συμβολή των οδών Ελ. Βενιζέλου και Χαροκόπου.

Στην υποδοχή και στον Πανηγυρικό Εσπερινό θα προστεί ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κορωνείας κ. Παντελεήμων.

Το πρόγραμμα των ιερών ακολουθιών για το προσκύνημα αλλά ΚΑΙ για την πανήγυρη της Ενορίας, είναι το ακόλουθο:

Διαβάστε ακόμα