Το σεπτό εικόνισμα της Παναγίας Γουμερά από την Αργυρούπολη του Πόντου έρχεται για πρώτη φορά στην Αττική και συγκεκριμένα στον Ιερό Ναό Αγίων Πάντων Καλλιθέας.
Η υποδοχή θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 3 Ιουνίου στις 18:30 στη συμβολή των οδών Ελ. Βενιζέλου και Χαροκόπου.
Στην υποδοχή και στον Πανηγυρικό Εσπερινό θα προστεί ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κορωνείας κ. Παντελεήμων.
Το πρόγραμμα των ιερών ακολουθιών για το προσκύνημα αλλά ΚΑΙ για την πανήγυρη της Ενορίας, είναι το ακόλουθο:



