Ο Μητροπολίτης Μάνης στην τελετή ορκωμοσίας στο ΚΕΕΜ Σπάρτης

Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Μάνης κ. Χρυσόστομος Γ’ μετέβη στό Κέντρο Ἐκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων Σπάρτης (ΚΕΕΜ) κατόπιν κανονικῆς ἀδείας καί εὐλογίας τοῦ ἐπιχωρίου Σεβ. Μητροπολίτου Μονεμβασίας καί Σπάρτης κ. Εὐσταθίου καί τέλεσε τήν ὁρκωμοσία τῶν νεοσυλλέκτων ὁπλιτῶν τῆς 2026 Β’ ΕΣΣΟ στό στρατόπεδο «ΣΧΗ (ΠΖ) ΚΩΝ. ΔΑΒΑΚΗ» τήν Παρασκευή 26 Ἰουνίου 2026.

Ὁ Διοικητής τοῦ ΚΕΕΜ Ταξίαρχος Γεώργιος Ζορμπᾶς δέχθηκε μέ ἐξαιρετική τιμή τόν Σεβασμιώτατο καί ὡς ἀνέφερε στήν ἐπίσημη πρόσκλησή του «ἡ ὁρκωμοσία τῶν νεοσυλλέκτων ἀποτελεῖ μία στιγμή ἰδιαίτερης σημασίας γιά τήν οἰκογένεια τῶν Ἐνόπλων Δυνάμεων, καθώς οἱ νέοι στρατιῶτες ἀναλαμβάνουν ἐπισήμως τό καθῆκον τους ἀπέναντι στή Πατρίδα μέ ὑπευθυνότητα καί ἀφοσίωση.

Ἀποτελεῖ συνάμα, μία πράξη δέσμευσης καί εὐθύνης, ἐμπνέοντας σεβασμό καί ὑπερηφάνεια σέ ὅλους μας».

Συνελόντ’ εἰπεῖν, Ἐκκλησία καί Ἔνοπλες δυνάμεις ἀείποτε ἔχουν ἀρίστη συνεργασία.

Για το φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ

Διαβάστε ακόμα