Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Μάνης κ. Χρυσόστομος Γ’ παρέστη στὶς ἐκδηλώσεις γιὰ τὴν ἐπέτειο τῶν 200 χρόνων τῆς ἱστορικῆς μάχης τῆς Βέργας (1826 – 2026) τελῶντας στὸν Ἱερὸ Ναὸ Ἁγίου Νικολάου Ἁλμυροῦ Μεσσηνίας τὴν ἐπίσημη Δοξολογία ὡς τὴν ἐπιμνημόσυνη Δέηση πρὸ τοῦ Ἡρώου τῶν Πεσόντων στὸ τοῖχος τῆς Βέργας.
Παρέστησαν ὡς ἐκπρόσωπος τῆς Ἑλληνικῆς Κυβέρνησης ὁ Ὑφυπουργὸς Προστασίας τοῦ Πολίτη κ. Λαμπρόπουλος, ὡς ἐκπρόσωπος τῆς Βουλῆς τῶν Ἑλλήνων, ὁ Βουλευτὴς Μεσσηνίας κ. Χρυσομάλλης, ὁ Βουλευτὴς Μεσσηνίας κ. Μαντάς, ὁ Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πτωχός, ὁ Δήμαρχος Καλαμάτας κ. Βασιλόπουλος, ὡς ἐκπρόσωπος τοῦ Ἀνώτατος Διοικητῆ Φρουρᾶς Μεσσηνίας, ὁ Ἐπισμηναγὸς κ. Κουράκλης, ἀξιωματικοὶ τῶν Ἐνόπλων Δυνάμεων καὶ τῶν Σωμάτων Ἀσφαλείας καί ἐκπρόσωποι τῆς τοπικῆς αὐτοδιοίκησης Α’ καὶ Β’ βαθμοῦ.

