Περίπου έναν χρόνο πριν την ολοκλήρωση και παράδοση του νέου Νοσοκομείου Σπάρτης στο Ελληνικό Δημόσιο και στο πλαίσιο της επετείου των τριάντα χρόνων κοινωφελούς δράσης του Ιδρύματος ‘’Σταύρος Νιάρχος’’, το Ίδρυμα άνοιξε για δύο ημέρες στο κοινό το εργοτάξιο του Νοσοκομείου της λακωνικής πρωτεύουσας. Οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο εργοτάξιο και να δουν από κοντά την πρόοδο του έργου, μέσα από οργανωμένες ξεναγήσεις που πραγματοποιούνται από εκπροσώπους της ομάδας εργασίας.
Κατά την πρώτη ξενάγηση, το πρωί της Πέμπτης 25 Ιουνίου 2026, συμμετείχε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Ευστάθιος, συνοδευόμενος από τον Θεοφιλέστατο Επίσκοπο Λακεδαιμονίας κ. Θεόφιλο και άλλους κληρικούς της τοπικής μας Εκκλησίας.
Την ξενάγηση – ενημέρωση είχαν αναλάβει: ο κ. Μιχαήλ Τσαγγαράκης, Διευθυντής Έργου της Αναδόχου Εταιρείας ΑΒΑΞ, η κα Όλγα Τουρλομούση, αρχιτέκνων του γραφείου του παγκοσμίου φήμης Ιταλού αρχιτέκτονα κ. Ρέντσο Πιάνο που έχει επιμεληθεί το εντυπωσιακό εγχείρημα, η κα Αικατερίνη Γώγου αρχιτέκνων της Εταιρείας ΑΒΑΞ, ο κ. Σπυρίδων Παναγιωτόπουλος, Διευθυντής Επίβλεψης Project management της Εταιρείας HILL και ο κ. Στέργιος Δημητράκης, πολιτικός μηχανικός Ιδρύματος ‘’Σταύρος Νιάρχος’’, μέλος του τμήματος τεχνικών δωρεών, ενώ παρευρέθηκε και ο συμπατριώτης μας Σύμβουλος Ασφαλείας και Υγείας του Ιδρύματος ‘’Σταύρος Νιάρχος’’ και Δημοτικός Σύμβουλος Σπάρτης, κ. Νικόλαος Τσούκλερης.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας, μετά το πέρας της αναλυτικής ξενάγησης – ενημέρωσης, εξέφρασε ευγνώμονες ευχαριστίες αρχικά προς το Ίδρυμα ‘’Σταύρος Νιάρχος’’, το οποίο έχει ευεργετήσει πολλαπλώς τον ευλογημένο τόπο μας συμβάλλοντας αποφασιστικά στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής μέσω στοχευμένων δράσεων, που αφορούν στην υγεία, την περίθαλψη, τον πολιτισμό, την εκπαίδευση και την αναβίωση του χωριού της Βαμβακούς, γενέτειρας του αειμνήστου Σταύρου Νιάρχου. Ακολούθως, συνεχάρη όλους τους συντελεστές του εμβληματικού αυτού έργου, που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής όλων των Λακώνων και των επισκεπτών του ευλογημένου τόπου μας, παρέχοντας ποιοτικές και πρωτοποριακές υπηρεσίες υγείας μέσα σε ένα άψογο περιβάλλον. Ολοκληρώνοντας, ευχήθηκε οι υπολειπόμενες εργασίες να εκτελεστούν χωρίς προβλήματα, ώστε σύντομα το νέο Νοσοκομείο να τεθεί στη διάθεση των πολιτών.
(φωτογραφίες: Δημήτριος Σκιαδάς)









