Στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Βριλησσίων, κατόπιν σχετικής αδείας και ευλογίας του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου Β΄, τέλεσε την Θεία Λειτουργία ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ. Αθηναγόρας, σήμερα Κυριακή ΣΤ από του Πάσχα, του Τυφλού. Κατά την διάρκεια της Θ. Λειτουργίας έλαβε χώρα η εις πρεσβύτερον χειροτονία του διακόνου, της Ιεράς Μητροπόλεως Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως, π.Αρτεμίου Κυριακόπουλου. Ο νέος πρεσβύτερος είναι έγγαμος πατέρας δύο παιδιών και πνευματικό τέκνο του προϊσταμένου του ως άνω Ιερού Ναού, πρωτοπρεσβυτέρου π. Σπυρίδωνος Ράπτη. Κατά την Θ. Λειτουργία και την εις πρεσβύτερον χειροτονία, τον Σεβασμιώτατο κ. Αθηναγόρα πλαισίωναν ιερείς και διάκονοι της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και άλλων Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Ο Σεβασμιώτατος προ της χειροτονίας του νέου πρεσβυτέρου, και με αφορμή αφενός μεν τα όσα είπε ο νέος πρεσβύτερος κατά την σύντομη ομιλία του, αφετέρου δε από την σημερινή ευαγγελική περικοπή, απηύθυνε προς αυτόν και προς το πολυπληθές εκκλησίασμα πατρικούς λόγους ερμηνεύοντας και προσεγγίζοντας το μυστήριο της ιεροσύνης. Ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε στο διάλογο του Χριστού με τους μαθητές Του και ιδιαίτερα στο σημείο «και ηρώτησαν αυτόν οι μαθηταί αυτού λέγοντες, ραββί, τίς ήμαρτεν, ούτος η οι γονείς αυτού, ίνα τυφλός γεννηθή? απεκρίθη Ιησούς, ούτε ούτος ήμαρτεν ούτε οι γονείς αυτού, αλλ’ ίνα φανερωθή τά έργα του Θεού εν αυτώ.» Ο Σεβασμιώτατος τόνισε ότι μέσα από τον αποκαλυπτικό διάλογο του Χριστού με τους μαθητές Του, η έννοια της αμαρτίας προσεγγίζεται με διαφορετικό τρόπο από το Χριστό έναντι του νόμου της Παλαιάς Διαθήκης. Έτσι ενώ στην Παλαιά Διαθήκη η αμαρτία θεωρείται υπεύθυνη για την αρρώστια και τις διάφορες μορφές αναπηρίας των ανθρώπων, ο Χριστός τονίζει με εμφαντικό τρόπο, αναφερόμενος στον εκ γενετής τυφλό, ότι η αμαρτία παρολη την ψυχοφθόρο δράση της, με την πατρική παρέμβαση του Θεού μετατρέπεται σε σωτηρία του. Το ανθρώπινο γένος όμως δεν είναι σε θέση από μόνο του να κατανοήσει αυτή τη διάσταση της αμαρτίας και χρειάζεται την παρέμβαση του Θεού. Ακριβώς γι αυτό το λόγο ο Χριστός πλάθει πηλό και τοποθετεί στα μάτια του τυφλού, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να δείξει την αναδημιουργία του ανθρώπου με την σάρκωση και την παρουσία Του στη γη. Απευθυνόμενος τέλος ο Σεβασμιώτατος στο νέο πρεσβύτερο τον κάλεσε να γίνει ο μεταβολέας εκείνος, που με την χάρη του Αγίου Πνεύματος, θα μετατρέπει το άχυρο σε σιτάρι, το χαλκό σε χρυσό, την απελπισία των ανθρώπων σε ελπίδα και την αμαρτία σε ευλογία και δόξα Θεού παίρνοντας παράδειγμα από την δράση του πνευματικού του και των υπολοίπων πάτερων της ενορίας της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος.
Ο νέος πρεσβύτερος δέχθηκε τις ευχές των πιστών κατά την διάρκεια της διανομής του αντιδώρου.













































