Αρχιερατικός εσπερινός των Χριστουγέννων στην Ι. Μ. Σύρου (ΦΩΤΟ)

Νωρίς σήμερα το απόγευμα, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ χοροστάτησε στον Εόρτιο Εσπερινό των Χριστουγέννων, που τελέσθηκε στο ι. Παρεκκλήσιο της Γεννήσεως του Χριστού, στο Μάννα, και εν συνεχεία μετέβη στην κρύπτη του Αγίου Δωροθέου, στον Ιερό Καθεδρικό Ναό του Αγίου Νικολάου, όπου, ωσαύτως, ετέλεσε τον Εσπερινό της Γεννήσεως του Κυρίου, ευχηθείς προς όλους τους παρισταμένους για τη μεγάλη Δεσποτική Εορτή.

img_6241 img_6244 img_6253 img_6261 img_6275 img_6281 img_6301 img_6315 img_6329 img_6368 img_6376 img_6409 img_6425

 

Ι. Μ. Σύρου

Διαβάστε ακόμα